2012. január 14., szombat

MAMUSZCSIZMA!! barna bundás, AKCIÓSAN ELADÓ - Jelenlegi ára: 2 000 Ft !

Eladó a képen látható most divatos mamusz csizma/ hótaposó!
35-ös méret, de inkább 36-os lábra ajánlom.
Márkája:  Next
Anyaga kívül velúr, nem vízhatlan, de a nagy téli hidegben tökéletes. Belül bundás.
Nagyon kényelmes, vastag zoknival is hordható. Szoknyával, sima csőszárú nadrággal és vastag leggingsel is hordható, és divatos : )
Használt, kicsit kopott színe van, de én így is hordtam és szerettem. Tisztítás nem árt neki, kérlek ezt vedd figyelembe, mielőtt licitálsz.
Licitet nem törlök.
Személyesen Budapesten lehet átvenni, és természetesen postázok is.
Kérlek, ha megnyerted az aukciót, 2 napon belül jelentkezz, ellenkező esetben negatív értékelést adok, és újra hirdetem a terméket. A fizetéssel kapcsolatban nem vagyok szigorú, ha később tudsz fizetni, megértem, csak szólj!
Ezek tudatában licitálj, kérlek!
Postaköltséget a vevő fizeti, ára a mindenkori postai díjszabás alapján történik.
Amennyiben olyan kérdésed van a termékkel kapcsolatban, amelyre az aukció leírásában nem találtál választ, kérlek jelezz felém, szívesen válaszolok! : )
Köszönöm, hogy benéztél, jó licitálást! : )



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-13 21:47
. MAMUSZCSIZMA!! barna bundás, AKCIÓSAN ELADÓ - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Fontos